Gwarancje i reklamacje

I. Warunki gwarancji na systemy jednego klucza i systemy master key

1. Na wszystkie systemy master key i systemy jednego klucza udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy. 

2. Okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży towaru, która jest podana na dowodzie zakupu (paragonie lub fakturze).

3. W celu reklamacji towaru należy wysłać go do siedziby naszej firmy na adres:

SYSTEMY ZAMKNIĘĆ Piotr Rozwalka

ul. Grunwaldzka 69/4

64-100 Leszno

4. Do reklamacji należy dołączyć:

  • Dane kontaktowe wraz z numerem telefonu i adres do odeslania reklamacji
  • Krótki opis usterki

5. W przypadku systemów master key należy podać numery reklamowanych wkładek i kluczy, w przypadku systemów jednego klucza proszę podać kodowanie z karty bezpieczeństwa

6. Reklamacje będą rozpatrywane w ustawowym terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji i dostarczenia reklamowanego towaru

7. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu. W szczególności dotyczy to:

  • Ingerowanie w konstrukcję wkładek tj. otwieranie ich czy tez przerabianie i naprawianie we własnym zakresie
  • Uszkodzenia spowodowane próba włamania
  • Zabrudzenie lub też zapchanie bębenka ciałami obcymi
  • Złamanie klucza we wkładce spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu

8. Warunki gwarancji:

  • Należy używać tylko i wyłącznie oryginalnych kluczy
  • Co najmniej raz w roku należy konserwować  wkładki w systemach jednego klucza środkami do smarowania wkładek wyprodukowanymi na bazie teflonu
  • Nie należy na siłę przekręcać klucza we wkładce
  • Nie należy ciągnąc za klucz przekręcony we wkładce (w celu otwarcia lub zamknięcia drzwi)
  • Nie należy wkładek zabrudzonych kluczy do wkładek

9. W przypadku braku możliwości włożenia lub przekręcenia we wkładce klucza, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu: 518 688 356